Applicazione diIdrossipropilmetilcellulosain stampa di tinta
L'inchiostru hè cumpostu di pigmenti, leganti è agenti ausiliari (idrossipropilmetilcellulosa), chì sò mischiati è laminati.
Pronta à inchiostru. U culore, u corpu (di solitu e proprietà reologichi di l'inchiostro, cum'è a cuerenza fina è a fluidità sò chjamati u corpu di l'inchiostro) è u funziunamentu di l'asciugatura sò e trè proprietà più impurtanti di a tinta.
L'idrossipropilmetilcellulosa istantanea per a stampa di tinta hè una polvere bianca inodore, insapore, non tossica.
Si stende in una suluzione coloidale chjara o ligeramente nuvola in acqua fridda. Hà e caratteristiche di ispessimentu, bonding, dispersing, emulsification, film-forming, suspension, adsorption, gelation, superficie activity, water retention and protective colloid. ghjoca un rolu impurtante in.
1
L'idrossipropilmetilcellulosa hà trè viscosità di 100.000, 150.000 è 200.000. A viscosità hè a caratteristica di u flussu di fluidu di tinta.
Un indicatore di a quantità di resistenza (o attritu internu) à u muvimentu. In u prucessu di stampa offset, una certa viscosità hè necessaria per mantene u trasferimentu di tinta nurmale.
Hè a cundizione principale per a consegna è u trasferimentu, è hè ancu una cundizione impurtante per a determinazione di a rapidità, a chiarità è a brillanza di l'imprinting. Viscosità di tinta
S'ellu hè troppu grande, serà difficiule di trasferimentu è di trasferimentu, perchè a quantità di tinta nantu à u layout serà insufficiente, risultatu in a nudità di i gràfici è di u testu per furmà un mudellu. In listessu modu, viscosità
S'ellu hè troppu grande, hè ancu faciule fà chì a carta sia fluffed and powdered, o per causà a sbucciatura di u fogliu stampatu. Ma se a viscosità hè troppu chjuca, hè faciule di pruduce
Floating è brutta, pruvucarà l'emulsificazione di l'inchiostro in casi severi, se ùn pò micca mantene a trasmissione è u trasferimentu normale, è gradualmente in l'inchiostro.
I particeddi di pigmentu s'acumulanu nantu à i rulli, i piatti di stampa è e mantelli, è quandu l'accumulazione righjunghji un certu livellu, pruvucarà smudging.
2
Idrossipropilmetilcellulosahà una bona aderenza, evitendu l'aderenza di tinta durante u prucessu di stampa
Ùn currisponde micca à e cundizioni di prestazione è di stampa di u sustrato, risultatu in polvere di carta, filu, soprastampa di tinta povera, stampa.
Falli di stampa cum'è i piatti sporchi.
3
L'idrossipropilmetilcellulosa hà una bona tixotropia, evitendu a tixotropia di l'inchiostro durante u prucessu di stampa.
I fallimenti di stampa cum'è "poveru flussu di tinta", trasferimentu di tinta irregolare è espansione seria di punti causati da u male.
4
L'idrossipropilmetilcellulosa hà una adesione estremamente alta, in u prucessu di stampa offset, a forza di tinta di l'inchiostro ùn hè micca solu diretta.
Hè ligata à l'effettu di stampa è a qualità di u pruduttu stampatu, è hè ancu assai vicinu à a quantità di tinta per unità di area. Se sceglite
L'usu di inchiostri cù una forte forza di tintura cunsumerà menu tinta cà l'inchiostri cù una forza di tintura debule, è ponu esse ottenuti boni risultati di stampa.
5
Idrossipropil metilcellulosahà una fluidità eccellente, un inchiostru di fluidità ideale è un nivellu in a fontana di tinta
Hà una bona capacità d'inchiostru è una bona capacità di inchiostrazione; u trasferimentu è u trasferimentu trà i rulli di tinta o trà u pianu di stampa è a manta hè ancu bonu;
A capa di tinta hè uniforme; a film di tinta stampata hè liscia è liscia. Se a fluidità hè troppu chjuca, hè faciule per causà una scarsa di tinta povira; distribuzione irregolare di a capa di tinta, etc.
fenomenu, a superficia di a film di tinta stampata apparirà ancu ripples. Quandu a fluidità hè troppu grande, a capa di tinta magre hè faciule per causà espansione di punti, stampa
U culore ùn hè micca forte. U metudu di metru di flussu hè cumunimenti utilizatu.
Tempu di Postu: Apr-25-2024