A cosa serve l'etere di cellulosa?

Etere di cellulosaProlongarà u tempu di stallazione di pasta di cimentu o reta di mortare, ritardà a cinetica di idratazione di cimentu, chì hè benefica per migliurà u tempu operativu di u materiale di basa di cimentu, migliurà a coerenza è a calata di cimentu dopu a perdita, ma ancu pò ritardà u prugressu di a custruzzione, soprattuttu in cundizioni ambientali à bassa temperatura per l'usu di u mortar è u cimentu.

In generale, u più altu hè u cuntenutu di l'etere di cellulosa, u più longu u tempu di fissazione di u slurry di cimentu è u mortar, è più evidente a dinamica di idratazione ritardata. L'etere di cellulosa pò ritardà l'idratazione di e fasi minerali di clinker più impurtanti tricalcium aluminate (C3A) è tricalcium silicate (C3S) in cimentu, ma l'effettu nantu à a so cinetica d'idratazione ùn hè micca listessu. L'etere di cellulosa riduce principalmente a velocità di reazione di C3S in a fase di accelerazione, mentre chì per u sistema C3A-Caso4, principarmenti allargendu u periodu di induzione.

Ulteriori esperimenti dimustranu chì l'etere di cellulosa puderia inibisce a dissoluzione di C3A è C3S, ritardà a cristallizazione di l'aluminate di calcium idratatu è l'idrossidu di calcium, è riduce a nucleazione è a crescita di CSH nantu à a superficia di particelle C3S, ma hà avutu pocu effettu nantu à i cristalli di ettringite. Weyer et al. truvò chì u gradu di sustituzione DS era u fattore principale chì affettava l'idratazione di cimentu, è u DS più chjucu era, u più ovvi l'idratazione di cimentu ritardata era. Nantu à u mecanismu di l'etere di cellulosa ritarda l'idratazione di u cimentu.

Sliva et al. crede chì l'etere di cellulosa aumentava a viscosità di a suluzione di poru è hà impeditu a velocità di u muvimentu di l'ioni, ritardà cusì l'idratazione di cimentu. Tuttavia, Pourchez et al. truvò chì a relazione trà l'etere di cellulosa ritardatu l'idratazione di u cimentu è a viscosità di u slurry di cimentu ùn era micca evidenti. Schmitz et al. truvò chì a viscosità di l'etere di cellulosa ùn avia quasi nisun effettu nantu à a cinetica d'idratazione di u cimentu.

Pourchez a également constaté que l'éther de cellulose était très stable en conditions alcalines et que son retard d'hydratation du ciment ne pouvait être attribué à la décomposition deetere di cellulosa. L'adsorption pò esse u veru mutivu di l'etere di cellulosa ritardà l'idratazione di cimentu, assai additivi organici seranu adsorbiti à particeddi di cimentu è prudutti d'idratazione, impediscenu a dissoluzione di particelle di cimentu è a cristallizazione di i prudutti d'idratazione, ritardanu cusì l'idratazione è a condensazione di cimentu. Pourchcz et al. truvò chì u più forte a capacità di adsorption di i prudutti d'idratazione è l'etere di cellulosa, u più evidente u ritardu.

Hè generalmente crede chì e molécule d'etere di cellulosa sò principalmente adsorbite nantu à i prudutti di idratazione è raramente adsorbite nantu à a fase minerale originale di clinker.


Tempu di Postu: Apr-28-2024