Chì sò i prublemi cumuni di hydroxypropyl methylcellulose?

1. Cosa hè l 'applicazzioni principali diidrossipropil metilcellulosa (HPMC)?

L'idrossipropilmetilcellulosa hè largamente usata in materiali di custruzzione, rivestimenti, resine sintetiche, ceramica, medicina, alimentazione, tessili, agricultura, cusmetichi, tabacco è altre industrii. L'idrossipropilmetilcellulosa pò esse divisa in qualità di custruzzione, qualità alimentaria è qualità farmaceutica secondu a so applicazione. Attualmente, a maiò parte di i prudutti domestici sò di qualità di custruzzione. In a qualità di custruzzione, u putty powder hè utilizatu in una grande quantità, circa 90% hè utilizatu per putty powder, è u restu hè utilizatu per u mortar di cimentu è a cola.

2. Ci sò parechji tipi di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC), è chì sò i diffirenzii in u so usu?

HPMC pò esse divisu in tippu istantaneu è tippu dissoluzione calda. I prudutti di tippu instantani si sparghjenu rapidamente quandu si scontranu l'acqua fridda è spariscenu in l'acqua. À questu tempu, u liquidu ùn hà micca viscosità perchè HPMC hè solu dispersatu in l'acqua senza dissoluzione vera. Dopu à circa 2 minuti, a viscosità di u liquidu aumenta gradualmente, furmendu un colloide viscoso trasparente. I prudutti hot-melt, quandu si scontranu cù l'acqua fridda, ponu disperse rapidamente in acqua calda è sparisce in acqua calda. Quandu a temperatura scende à una certa temperatura, a viscosità apparisce lentamente finu à chì forma un colloide viscoso trasparente. U tipu hot-melt pò esse usatu solu in putty powder and mortar. In cola liquida è pittura, ci sarà un fenomenu di raggruppamentu è ùn pò micca esse usatu. U tipu istantaneu hà una gamma più larga di applicazioni. Pò esse usatu in putty powder and mortar, è ancu in cola liquida è pittura, senza contraindicazione.

3. Chì sò i metudi di dissoluzione di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC)?

Metudu di dissoluzione di l'acqua calda: Siccomu HPMC ùn si dissolve micca in acqua calda, HPMC pò esse dispersatu uniformemente in acqua calda in u stadiu iniziale, è dopu si dissolve rapidamente quandu si raffredda. Dui metudi tipici sò discritti cusì:

1) Mettite a quantità necessaria d'acqua calda in u cuntinuu è riscalda à circa 70 ° C. L'hydroxypropyl methylcellulose hè stata aghjunta gradualmente sottu una agitazione lenta, inizialmente l'HPMC flottava nantu à a superficia di l'acqua, è poi si formava gradualmente una slurry, chì era rinfriscata sottu agitazione.

2) Aghjunghjite 1/3 o 2/3 di a quantità necessaria d'acqua in u cuntinuu, è u calore à 70 ° C, secondu u metudu di 1), disperse HPMC per preparà a slurry d'acqua calda; poi aghjunghje a quantità restante di l'acqua fridda à u slurry d'acqua calda, a mistura hè stata rinfriscata dopu l'agitazione.

Metudu di mischju di polvere: mischjà HPMC in polvere cù una grande quantità di altre sustanzi pulverulenti, mischjà bè cù un mixer, è dopu aghjunghje l'acqua per dissolve, allora HPMC pò esse dissolutu in questu mumentu senza agglomerazione, perchè ci hè solu un pocu HPMC in ogni angulu. ——Putty powder and mortar manufacturers use this method. [L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè aduprata cum'è addensante è agente di ritenzione di l'acqua in u mortaru di putty powder.]

4. Cumu ghjudicà a qualità di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) simpliciamente è intuitively?

(1) Whiteness: Ancu se u biancu ùn pò micca determinà se HPMC hè faciule d'utilizà, è se l'agenti sbiancanti sò aghjuntu durante u prucessu di produzzione, influenzerà a so qualità. Tuttavia, a maiò parte di i prudutti boni anu una bona bianca.

(2) Finezza: A finezza di HPMC hà generalmente 80 mesh è 100 mesh, 120 mesh hè menu, è a maiò parte di HPMC prodotta in Hebei hè 80 mesh. A finezza, in generale, u megliu.

(3) Trasmittanza: Mettite hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) in l'acqua per furmà un coloide trasparente, è verificate a so trasmittanza. A più alta a trasmittanza, u megliu, chì indica chì ci sò menu insolubili in questu. A permeabilità di reattori verticali hè in generale bona, è quella di reattori horizontale hè peggiu, ma ùn significa micca chì a qualità di reattori verticali hè megliu cà quella di reattori horizontale, è a qualità di u produttu hè determinata da parechji fatturi.

(4) Gravità specifica: più grande hè a gravità specifica, più pesante u megliu. A specificità hè grande, in generale perchè u cuntenutu di u gruppu hydroxypropyl in questu hè altu, è u cuntenutu di u gruppu hydroxypropyl hè altu, a retenzioni d'acqua hè megliu.

5. Chì hè a quantità di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) in u putty powder?

A quantità di HPMC utilizata in l'applicazioni pratiche varieghja secondu u clima, a temperatura, a qualità di u calciu di cendra lucali, a formula di putty powder è a "qualità dumandata da i clienti". In generale, trà 4 kg è 5 kg. Per esempiu: a maiò parte di u putty powder in Pechino hè 5 kg; a maiò parte di u putty powder in Guizhou hè 5 kg in l'estiu è 4,5 kg in l'invernu; a quantità di putty powder in Yunnan hè relativamente chjuca, generalmente 3 kg à 4 kg, etc.

6. Chì hè a viscosità apprupriata di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC)?

Putty powder hè generalmente abbastanza per 100 000 yuan, è i requisiti per u mortar sò più alti, è 150 000 yuan hè necessariu per un usu faciule. Inoltre, a funzione più impurtante di HPMC hè a ritenzione di l'acqua, seguita da l'engrossi. In u putty powder, sempre chì a retenzioni d'acqua hè bona è a viscosità hè bassa (70 000-80 000), hè ancu pussibule. Di sicuru, più altu hè a viscosità, u megliu a ritenzione d'acqua relativa. Quandu a viscosità supera i 100 000, a viscosità affettarà a ritenzione d'acqua. Micca più.

7. Chì sò i principali indicatori tecnichi di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC)?

Idrossipropile cuntenutu è viscosità, a maiò parte di l'utilizatori sò preoccupati di sti dui indicatori. Quelli chì anu un altu cuntenutu di idrossipropile generalmente anu una ritenzione d'acqua megliu. Quellu cù una viscosità alta hà una retenzione d'acqua megliu, relativamente (micca assulutamente), è quellu cù viscosità alta hè megliu utilizatu in u mortar di cimentu.

8. Chì sò i principali materie prime diidrossipropil metilcellulosa (HPMC)?

I principali materie prime di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC): cuttuni raffinatu, cloruru di metile, ossidu di propilenu, è altre materie prime, soda caustica, acidu, toluene, isopropanol, etc.

9. Chì ghjè a funzione principale di l'applicazione di HPMC in putty powder, è ùn succede chimicamente?

In u putty powder, HPMC ghjucà trè roli di ispessimentu, ritenzione d'acqua è custruzzione. Addensante: A cellulosa pò esse addensata per sospende è mantene a suluzione uniforme in sopra è in giù, è resiste à u sagging. Ritenimentu di l'acqua: fate a putty powder secca lentamente, è aiuta u calciu di cendra à reagisce sottu à l'azzione di l'acqua. Custruzzione: A cellulosa hà un effettu lubricante, chì pò fà chì a putty powder hà una bona custruzzione. HPMC ùn participa micca à alcuna reazzione chimica, ma solu ghjucà un rolu ausiliariu. Adding water to the putty powder è mette nantu à u muru hè una reazione chimica, perchè novi sustanzi sò furmati. Sè vo sguassate u putty powder nantu à u muru da u muru, grind it in powder, è l'utilizanu di novu, ùn hà micca travagliatu perchè novi sustanzi (carbonate di calcium) sò stati formati.) troppu. I cumpunenti principali di a polvere di calciu di cendra sò: una mistura di Ca (OH)2, Ca O è una piccula quantità di CaCO3, CaO + H2O = Ca (OH)2-Ca (OH)2 + CO2 = CaCO3↓ + H2O Calcium di cenere hè in acqua è aria Sottu l'azzione di CO2, u carbonate di calcium hè generatu, mentri HPMC solu mantene l'acqua è ùn participanu micca solu a reazione di calcium, è ùn aiuta micca solu a reazione di calcium. a reazione stessa.

10. L'HPMC hè un etere di cellulosa non ionicu, allora chì hè micca ionicu?

In termini laici, i non-ioni sò sustanzi chì ùn anu micca ionizatu in l'acqua. Ionizazione si riferisce à u prucessu in u quale un elettrolitu hè dissociatu in ioni carichi chì ponu spustà liberamente in un solvente specificu (cum'è l'acqua, l'alcohol). Per esempiu, u cloru di sodiu (NaCl), u sali chì manghjemu ogni ghjornu, si dissolve in l'acqua è ionize per pruduce ioni di sodiu (Na +) liberamente movibili chì sò carichi pusitivi è ioni di cloruri (Cl) chì sò caricati negativamente. Vale à dì, quanduHPMCsi mette in acqua, ùn si dissociarà in ioni caricati, ma esistenu in forma di molécule.


Tempu di Postu: Apr-28-2024