A diffarenza trà a dissoluzione istantanea è lenta di HPMC

In l'usu diidrossipropilmetilcellulosa HPMC, Di solitu truvamu chì hè basamente divisu in dui tipi: dissoluzione immediata è lenta. Capemu a diffarenza trà a dissoluzione rapida è a dissoluzione lenta di hydroxypropyl metil cellulosa.

Instant HPMC si riferisce à l'usu di l'agente di cross-linking per u trattamentu di a superficia in u prucessu di produzzione, cusì chì HPMC pò esse rapidamente disperse in acqua fridda, ma micca una suluzione vera, per mezu di agitazione uniforme, a viscosità aumenta lentamente, vale à dì, dissoluzione;

L'HPMC soluble lenta pò ancu esse chjamatu prudutti di fusione calda. Quandu si trova l'acqua fridda, pò esse rapidamente disperse in acqua calda. En remuant uniformément, la température de la solution descendra à une certaine température. (A temperatura di u nostru gelu hè di circa 60 ° C), a viscosità apparisce lentamente finu à chì un gel trasparente è appiccicosu hè furmatu.

Eccu a distinzione trà suluzione immediata è suluzione lenta. Sè vo avete qualchì quistione nantu à sta cunniscenza, pudete puru cunsultà noi.

IdrossipropilmetilcellulosaHPMCritarda l'idratazione di u cimentu

L'aggiunta di idrossipropilmetilcellulosa à u cimentu rallenta a so idratazione. Allora chì sapete di cumu funziona? Fighjemu l'idrossipropilmetilcellulosa per ritardà l'idratazione di cimentu. Principiu.

1. Ipotesi di disordine di u muvimentu di ioni

Avemu l'ipotesi chì l'idrossipropilmetilcellulosa aumenterà a viscosità di e soluzioni di i pori, impediscenu a velocità di u muvimentu ionicu, è ritardà l'idratazione di u cimentu. Tuttavia, l'eteri di cellulosa di viscosità più bassa in questa prova avianu una capacità più forte di ritardà l'idratazione di cimentu. Dunque, sta supposizione hè invalida. Pourchez et al. dubbite ancu di sta ipotesi. In fattu, u tempu di migrazione di ioni o migrazione hè assai cortu, apparentemente micca dissimile à u ritardu di l'idratazione di cimentu.

2. degradazione alkaline

I polisaccaridi si degradanu facilmente in condizioni alcaline per produrre acidi idrossilici carbossilici che ritardano l'idratazione del cimentu. Dunque, l'idratazione ritardata di l'idrossipropilmetilcellulosa pò esse dovuta à a so degradazione in slurries di cimentu alcalino per furmà acidi idrossicarbossilici. Tuttavia, Pourchez et al. truvò chì l'eteri di cellulosa eranu assai stabili in cundizioni alkaline, degradati solu pocu, è i prudutti di degradazione avianu pocu effettu nantu à u ritardu di l'idratazione di cimentu.

3, l'adsorption

L'adsorption pò esse l'idratazione di cimentu di bloccu idrossipropilmetilcellulosa, u veru mutivu hè chì parechji additivi organici seranu adsorbiti nantu à particelle di cimentu è prudutti d'idratazione, impediscenu a dissoluzione di particelle di cimentu è a cristallizazione di i prudutti d'idratazione, per ritardà l'idratazione è a condensazione di cimentu. Pourchez et al. truvò chì l'eteri di cellulosa sò adsorbiti facilmente nantu à a superficia di i prudutti d'idratazione, cum'è l'idrossidu di calcium, u gel CSH è l'idratu di l'aluminate di calcium, ma ùn sò micca facilmente adsorbiti da ettringite è fasi unhydrated. Inoltre, in u casu di l'etere di cellulosa, a capacità d'adsorption di HEC hè più forte di quella di MC swelling. U più bassu u cuntenutu di hydroxyethyl in HEC o hydroxypropyl inHPMC, u più forte a capacità di adsorption: in quantu à i prudutti di idratazione, a capacità di adsorption di l'idrossidu di calciu hè più forte di quella di CSH. Ulteriori analisi mostra ancu chì a capacità di adsorption di i prudutti d'idratazione è l'etere di cellulosa hè ligata à u ritardu di l'idratazione di cimentu: u più forte l'adsorption, u più evidenti u ritardu, ma l'adsorption di ettringite di l'etere di cellulosa hè debule, ma a so furmazione, ma questu hè significativamente ritardata. L'etere di cellulosa di silicatu tricalcicu è i so prudutti d'idratazione anu una forte adsorzione, ovviamente ritardanu u prucessu di idratazione di a fase di silicate, a quantità di adsorbimentu di ettringite hè assai bassa, ma a furmazione di ettringite ritardata hè evidente, per via di a furmazione ritardata di ettringite hè affettata da Ca 2 + equilibriu di l'etere di a cellulose hè una estensione di a suluzione. L'idratazione tardiva di silicati continuò.

Questi sò principii di idratazione di cemento ritardatu di idrossipropilmetilcellulosa. Speremu chì sta cunniscenza permetterà à tutti di capisce cumu u pruduttu funziona è usà megliu.


Postu tempu: Apr-26-2024