Idrossipropil metilcellulosahà proprietà addensanti, liganti, dispersanti, emulsionanti, filmanti, sospendenti, adsorbenti, gelificanti, superfici attive, conservanti l'umidità è protettive. A gamma di applicazioni hè assai larga.
Finezza
A finezza di l'idrossipropilmetilcellulosa hà generalmente 80 mesh è 100 mesh. A finezza più fine, u più veloce a dissoluzione, in generale, u megliu. Di solitu, i reattori verticali pruducenu prudutti più sottili cà i reattori horizontali.
Trasmittanza
Dissolve hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) in acqua per furmà un liquidu trasparente. Fighjate à a so trasmissione di luce. A più grande a trasmittanza di a luce, u megliu, chì indica chì ci sò menu insolubili in questu.
proporzione
A dimensione moderata hè megliu. Se a gravità specifica hè troppu grande o troppu chjuca, pò esse u risultatu di un poviru cuntrollu durante u prucessu di produzzione.
Esternu
Pure hydroxypropyl methylcellulose hè visualmente fluffy è hà una densità di massa bassu, chì varieghja da 0,3-0,4 g / ml; L'HPMC adulterata hà una fluidità megliu è si senti più pesante, chì hè ovviamente sfarente da u pruduttu genuinu in l'apparenza. L'apparizione di qualchi cellulosa speciale hè ancu assai sfarente da quella di specificazioni cumuni, è i prudutti specifichi sò analizati in detail.
suluzione acquosa
A suluzione aquosa HPMC pura hè chjara, alta trasmittanza di luce, tassu di ritenzione d'acqua ≥ 90%; A suluzione acquosa HPMC adulterata hè turbia, è u tassu di ritenzione d'acqua hè difficiule di ghjunghje à 70%
BaiDu
Ancu se u biancu ùn pò micca determinà s'elluHPMChè faciule d'utilizà, è se l'agenti sbiancanti sò aghjuntu durante u prucessu di produzzione, affettaranu a so qualità. Tuttavia, a maiò parte di i prudutti boni anu una bona bianca.
Postu tempu: Apr-26-2024