Sodium carboxymethyl cellulosahè un etere di cellulosa anionica cù un polveru fibru flocculentu biancu o ligeramente giallu o un polveru biancu in apparenza, inodore, insapore è micca tossicu; facilmente solubile in acqua fridda o calda per furmà una suluzione trasparente cù una certa viscosità, a suluzione hè neutra o ligeramente alkalina; insolubile in solventi urgànichi cum'è etanolu, etere, isopropanol, acetone, etc., sulubbili in 60% solu solu di etanolu o acetone chì cuntene acqua.
Hè hygroscopic, stabile à a luce è u calore, a viscosità diminuite cù l'aumentu di a temperatura, a suluzione hè stabile à u valore PH di 2-10, u valore PH hè più bassu di 2, ci hè una precipitazione solida, è u valore PH hè più altu di 10, a viscosità diminuisce. A temperatura di decolorazione hè 227 ℃, a temperatura di carbonizazione hè 252 ℃, è a tensione di a superficia di a suluzione di 2% hè 71mn/n.
Questa hè a pruprietà fisica di a sodium carboxymethyl cellulosa, quantu hè stabile?
I pruprietà fisiche di a cellulosa di carboxymethyl di sodiu sò assai stabili, per quessa, presenta un pezzu biancu o giallu longu. E so proprietà incolore, inodore è micca tossiche ponu esse aduprate in diverse occasioni, cum'è l'industria alimentaria, l'industria chimica, etc.; À u listessu tempu, hà una solubilità assai bona è pò esse dissoluta in acqua fridda o acqua calda per furmà un gel, è a suluzione dissoluta hè neutra o debbuli alkaline, perchè pò esse usata in una larga gamma di applicazioni è porta megliu effetti.
Hè precisamente perchè a cellulosa di sodium carboxymethyl hè assai soluble chì pò esse usata in parechje occasioni in a produzzione è a vita. Di sicuru, e so proprietà fisiche sò assai stabili, è i beneficii chì pò purtà seranu estremamente evidenti, chì ci permettenu di gode di un sensu diversu.
Postu tempu: Apr-26-2024