Idratazione di idrossietilcellulosa etere in soluzione acquosa

Idrossietilcellulosa (HEC)resta altamente solubile in acqua in una larga gamma di temperatura, ancu in regioni à alta temperatura induve altri eteri di cellulosa modificati chimicamente non ionici cum'è a metilcellulosa (MC) è l'idrossipropilmetilcellulosa (HpMC) presentanu punti di turbidità. Per elucidare a causa di l'alta solubilità di HEC, a dipendenza di a temperatura di a cumpusizioni di l'acqua nH per ogni unità di glucopyran in campioni HEC hè stata esaminata nantu à i seguenti intervalli di temperatura da 10 à 70 ° C utilizendu misurazioni di spettru dielettricu di frequenza estremamente alta finu à 50 GHz.
In questu studiu, i campioni di HEC sò stati esaminati per u numaru molare di sustituzzioni idrossietilica (MS) di ogni unità di glucose pyran chì varieghja da 1,3 à 3,6. Tutti i campioni di HEC sò stati dissoluti in l'acqua in u intervallu di temperatura esaminatu è ùn anu mostratu punti di turbidità. U valore nH di i campioni di HEC cù MS 1.3 hè 14 à 20 ° C, è diminuisce lentamente cù a temperatura crescente, è scende à 10 à 70 ° C. U valore PH di a mostra HEC hè ovviamente più grande di u valore criticu minimu nH di circa. 5 L'eteri di cellulosa cum'è MC è HpMC deve esse dissolutu in l'acqua, ancu in l'alta temperatura.
E molécule HEC, però, sò solubili in acqua nantu à una larga gamma di temperatura. A dependenza di a temperatura di nH di campioni HEC è triglicol (composti mudeli di sustituenti HEC) hè ligera è sò simili à l'altri. Questa osservazione suggerisce fermamente chì u cumpurtamentu di idratazione / disidratazione di i campioni HEC hè largamente cuntrullatu da i so gruppi sustituiti. 3 hè 14 à 20 °C, diminuisce lentamente à u mumentu di a temperatura, è scende à 10 à 70 °C. U valore nH di a mostra HEC hè ovviamente più grande di u valore criticu minimu nH di circa. 5 L'eteri di cellulosa cum'è MC è HpMC deve esse dissolutu in l'acqua, ancu in l'alta temperatura. E molécule HEC, però, sò solubili in acqua nantu à una larga gamma di temperatura. A dependenza di a temperatura di nH di campioni HEC è triglicol (composti mudeli di sustituenti HEC) hè ligera è sò simili à l'altri.
Questa osservazione suggerisce fermamente chì u cumpurtamentu di idratazione / disidratazione di i campioni HEC hè largamente cuntrullatu da i so gruppi sustituiti. 3 hè 14 à 20 °C, diminuisce lentamente à u mumentu di a temperatura, è scende à 10 à 70 °C. U valore nH di a mostra HEC hè ovviamente più grande di u valore criticu minimu nH di circa. 5 L'eteri di cellulosa cum'è MC è HpMC deve esse dissolutu in l'acqua, ancu in l'alta temperatura. E molécule HEC, però, sò solubili in acqua nantu à una larga gamma di temperatura. A dipendenza da a temperatura di nH diHECcampioni è triglicol (composti mudellu di sustituenti HEC) hè ligeru è sò simili à l'altri. Questa osservazione suggerisce fermamente chì u cumpurtamentu di idratazione / disidratazione di i campioni HEC hè largamente cuntrullatu da i so gruppi sustituiti.
U valore nH di a mostra HEC hè ovviamente più grande di u valore criticu minimu nH di circa. 5 L'eteri di cellulosa cum'è MC è HpMC deve esse dissolutu in l'acqua, ancu in l'alta temperatura. E molécule HEC, però, sò solubili in acqua nantu à una larga gamma di temperatura. A dependenza di a temperatura di nH di campioni HEC è triglicol (composti mudeli di sustituenti HEC) hè ligera è sò simili à l'altri. Questa osservazione suggerisce fermamente chì u cumpurtamentu di idratazione / disidratazione di i campioni HEC hè largamente cuntrullatu da i so gruppi sustituiti. U valore nH di a mostra HEC hè ovviamente più grande di u valore criticu minimu nH di circa. 5 L'eteri di cellulosa cum'è MC è HpMC deve esse dissolutu in l'acqua, ancu in l'alta temperatura. E molécule HEC, però, sò solubili in acqua nantu à una larga gamma di temperatura. A dependenza di a temperatura di nH di campioni HEC è triglicol (composti mudeli di sustituenti HEC) hè ligera è sò simili à l'altri.
Questa osservazione suggerisce fermamente chì u cumpurtamentu di idratazione / disidratazione di i campioni HEC hè largamente cuntrullatu da i so gruppi sustituiti. E molécule HEC sò solubili in acqua nantu à una larga gamma di temperatura. A dependenza di a temperatura di nH di campioni HEC è triglicol (composti mudeli di sustituenti HEC) hè ligera è sò simili à l'altri. Questa osservazione suggerisce fermamente chì u cumpurtamentu di idratazione / disidratazione di i campioni HEC hè largamente cuntrullatu da i so gruppi sustituiti.HECE molécule sò solubili in acqua nantu à una larga gamma di temperatura. A dependenza di a temperatura di nH di campioni HEC è triglicol (composti mudeli di sustituenti HEC) hè ligera è sò simili à l'altri. Questa osservazione suggerisce fermamente chì u cumpurtamentu di idratazione / disidratazione di i campioni HEC hè largamente cuntrullatu da i so gruppi sustituiti.


Tempu di Postu: Apr-25-2024