Sapete di l'ipromellosa?

Idrossipropilmetilcellulosa (nome DCI: Hypromellose), ancu simplificata cum'è ipromellosa (idrossipropilmetilcellulosa, abbreviata cum'èHPMC), hè una varietà di eteri misti di cellulosa non ionica. Hè un polimeru semi-sinteticu, inattivu, viscoelasticu cumunimenti utilizatu com'è lubricante in oftalmologia, o cum'è excipient o excipient in farmaci orali, è si trova cumunimenti in parechji prudutti cummerciale.

Cum'è un additivu alimentariu, l'ipromellosa pò ghjucà i seguenti roli: emulsionante, addensante, agenti di sospensione è sustitutu di gelatina animale. U so codice (E-code) in u Codex Alimentarius hè E464.

Proprietà chimiche:

U pruduttu finitu diidrossipropil metilcellulosahè una polvera bianca o un solidu fibru biancu alluntanatu, è a dimensione di particella passa per un tagliu di 80 mesh. U rapportu di u cuntenutu di methoxyl à u cuntenutu hydroxypropyl di u pruduttu finitu hè diversu, è a viscosità hè diversa, cusì diventa una varietà di variità cù prestazioni differenti. Hà e caratteristiche di esse solubile in acqua fridda è insolubile in acqua calda simili à a metil cellulosa, è a so solubilità in solventi organici supera quella di l'acqua. Pò esse dissolutu in metanol anidru è etanol, è pò ancu esse dissolutu in idrocarburi clorurati cum'è dichloromethane, trichloroethane, è solventi organici cum'è acetone, isopropanol è alcolu diacetone. Quandu si dissolute in l'acqua, cumminarà cù molécule d'acqua per furmà un colloide. Hè stabile à l'acidu è l'alkali, è ùn hè micca affettatu in a gamma di pH = 2 ~ 12. L'ipromellosa, ancu s'ellu ùn hè micca tossica, hè inflammable è reagisce viulente cù agenti oxidanti.

A viscosità di i prudutti HPMC aumenta cù l'aumentu di a cuncentrazione è u pesu moleculare, è quandu a temperatura aumenta, a so viscosità principia à diminuite. Quandu si righjunghji una certa temperatura, a viscosità aumenta di colpu è si faci a gelazione. altezza di. A so suluzione aquosa hè stabile à a temperatura di l'ambienti, salvu chì pò esse degradata da l'enzimi, è a so viscosità generale ùn hà micca fenomenu di degradazione. Hà proprietà speciale di gelazione termale, boni proprietà di filmazione è attività di superficia.

Facendu:

Dopu chì a cellulosa hè trattata cù alkali, l'anione alcossi generatu da a deprotonazione di u gruppu hydroxyl pò aghjunghje l'ossidu di propilenu per generà etere di cellulosa hydroxypropyl; pò ancu cundensà cù cloru di metile per generà etere di metilcellulosa. L'idrossipropilmetilcellulosa hè prodotta quandu e duie reazzioni sò realizate simultaneamente.

Utilizendu:

L'usu di l'idrossipropilmetilcellulosa hè simile à quellu di l'altri eteri di cellulosa. Hè principarmenti utilizatu cum'è dispersante, agente di sospensione, addensante, emulsionante, stabilizzante è adesivo in diversi campi. Hè superiore à l'altri eteri di cellulosa in termini di solubilità, dispersibilità, trasparenza è resistenza à l'enzyme.

In l'industria alimentaria è farmaceutica, hè utilizatu com'è additivu. Hè usatu cum'è adesivu, addensante, dispersante, emolliente, stabilizzante è emulsionante. Ùn hà micca toxicità, nè valore nutrizionale, nè cambiamenti metabolichi.

In più,HPMChà applicazioni in polimerizazione di resina sintetica, petrochimica, ceramica, fabbricazione di carta, pelle, cusmetichi, rivestimenti, materiali di costruzione è lastre di stampa fotosensibili.


Tempu di Postu: Apr-25-2024