Applicazione di Polvere Polimeru Redispersible in u Sistema di Mortar

Polvere di polimeru dispersibile è altri leganti inorganici (cum'è cimentu, calce spenta, gesso, etc.) è diversi aggregati, riempitivi è altri additivi (cum'è etere di cellulosa di metil idrossipropil, etere di amido, lignocellulosa, agenti idrofobici, etc.) sò mischiati fisicamente per fà u mortar seccu. Quandu u mortaru mistu seccu hè mischju cù l'acqua, sottu l'azzione di coloidi protettivi idrofili è di cisura meccanica, e particelle di polvere di lattice si sparghjeranu in l'acqua.

A causa di e diverse caratteristiche è mudificazione di ogni polveru di lattice subdivisu, questu effettu hè ancu diversu, alcuni anu l'effettu di prumove u flussu, mentre chì alcuni anu l'effettu di cresce a tixotropia. U mecanismu di a so influenza vene da parechji aspetti, cumpresa l'influenza di u lattice in polvere nantu à l'affinità di l'acqua durante a dispersione, l'influenza di a viscosità sfarente di u lattice in polvere dopu a dispersione, l'influenza di u coloide protettivu è l'influenza di u cimentu è u cinturione d'acqua. L'influenza di i seguenti fatturi include l'influenza nantu à l'aumentu di u cuntenutu di l'aire di u mortar è a distribuzione di bolle d'aria, è ancu l'influenza di i so additivi è l'interazzione cù altri additivi. Per quessa, a selezzione persunalizata è suddivisa di u polveru di polimeru redispersibile hè un mezzu impurtante per influenzà a qualità di u produttu. À mezu à elli, u puntu di vista più cumuna hè chì u polveru polimeru redispersible di solitu aumenta u cuntenutu aria di u mortar, thereby lubricating la custruzzione di u mortar, è l'affinità è viscosità di u polveru polimeru, soprattuttu quandu u colloid prutittivu hè dispersatu, à l 'acqua. L'aumentu di α cuntribuisce à a migliione di a coesione di u mortar di custruzzione, migliurà cusì a lavorabilità di u mortar. In seguitu, u mortaru umitu chì cuntene a dispersione di polvere di lattice hè appiicata à a superficia di travagliu. Cù a riduzzione di l'umidità nantu à trè livelli - l'assorbimentu di a capa di basa, u cunsumu di a reazione di idratazione di cimentu, è a volatilizazione di l'umidità di a superficia in l'aria, e particelle di resina si avvicinanu gradualmente à l'interfaccia, l'interfaccia si fusiona gradualmente cù l'altri, è infine diventa una film polimeru cuntinuu. Stu prucessu si trova principalmente in i pori di u mortar è a superficia di u solidu.

Ci vole à enfatizà chì, per fà stu prucessu irreversibile, vale à dì, quandu u filmu polimeru ùn hè micca redispersed quandu si scontra di novu l'acqua, u coloide protettivu di u polveru polimeru redispersible deve esse separatu da u sistema di film polimeru. Questu ùn hè micca un prublema in un sistema di mortar di cimentu alkaline, perchè serà saponificatu da l'alkali generatu da l'idratazione di cimentu, è à u stessu tempu, l'adsorption di materiali di quartz si separarà gradualmente da u sistema senza prutezzione idrofila. Colloid, un film chì hè insoluble in acqua è furmatu da una dispersione di una volta di lattice redispersible, pò funziunà micca solu in cundizioni secche, ma ancu in cundizioni di immersione longu in acqua. In sistemi non alcalini, cum'è sistemi di gesso o sistemi cù solu riempitivi, i colloidi protettivi sò sempre parzialmente presenti in u film polimeru finali per una certa ragione, affettendu a resistenza à l'acqua di u film, ma postu chì questi sistemi ùn sò micca usati per l'immersione à longu andà in l'acqua, è u polimeru hà ancu e so proprietà meccaniche uniche, ùn affettanu micca l'applicazione di polveri dispersibili.

 


Tempu di Postu: Apr-25-2024